مــــوســـــیـــــقــــی بـــــوشــــهـــــر

سلام بوشهر سلام بر اب و خاکت *** *** سلام بر عاشقون سینه چاکت

مــــوســـــیـــــقــــی بـــــوشــــهـــــر

سلام بوشهر سلام بر اب و خاکت *** *** سلام بر عاشقون سینه چاکت

خبر های جستو گریخته == فالگوش موسیقی بوشهر

 

گروه باربد در سینما بهمن به اجرای کنسرت پرداخت

سرپرست گروه مجتبی شیعه بود

الان نمیدونم کیه ؟

عکسش رو هم میزارم

ببخشید وقت نکردم برم

شما ببخشید

==================================

***ویرایش***

 

راستی از کاست بندریانه هم چنتا پوستر دیدم

تو پست قبلی گفتم ندیدم .

خیلی کم بودن خداییش

ولی خوب بود دیگه

================================

رفتم اجراشون رو هم دیدم شبدیز رو میگم

توی نمایشگاه شهرداری با همکاری پرپروک

خوب صدابرداری خیلی حال نمیداد

مهدی امانی هم هر کاری میکرد بازم ....

ولی خواننده جدید اورده بودن

خواننده گروه نبودش

مهدی حقانی واسشون میخوند ....

اینم از تبلیغات بعد از کاست بوشهریها

===============================

علی احمدی هم رفته بود دلوار واسه اجرا

با گروه اصلی نرفته بود من نبودم

اما بچه ها ی اونجا خیلی شاکی بودند

میگفتند خیلی بد اجرا کرده

من که نبودم.... شنیدم

خبر ها حاکی از این بود که ساز های بندری نداشته

خبر گزاری فالگوش ........

نظرات 6 + ارسال نظر
داش سعید سه‌شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://www.saeed.bushehr.ws

سام داداش /. چقدر خوبه که می نویسی درباره اون چیزی که الان یه نیاز اساسی برای خصوصا بوشهره /. |آرزو می کنم تو کارت موفق باشی ... /. ممنونم بخاطر همه چیز /.

شهلا نوری چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.wlsaz.blogfa.com

احکام اسلامی را محکوم کنیم! دست اسلام از زندگی مردم کوتاه
حکم سنگسار برای دو زن جوان در سودان![گل]

زیبا چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://abi-abi-abi.blogfa.com

سلام. سال نو مبارک! ممنون که به من سر زدید. جدیداً آهنگ هایی که تو ایران ساخته میشه خیلی بهتر و زیباتر از آهنگ های لوس آنجلسی هستن و من ترجیح میدم اونا رو گوش کنم. همین آلبوم آخر ناصرعبداللهی کلی قشنگ از نظر من. راستی من تو وبلاگتون نیگا کردم ولی جایی ندیدم که بشه آهنگ ها رو download کرد. آره؟ شایدم من چشام رو خوب باز نکردم

شیپور چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ http://www.hedak.blogfa.com/

سلام سال نو و عید سعید باستانی بر شما مبارک باد . ممنون از کامنت و خبر لینک . شاد باشید

زیبا چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ

راستی من نمی دونستم لینک من اونجا هست. نمی دونم چه جوری رفتم اونجا؟؟؟ اصلا نمی دونستم همچین جایی هم هست!...

هادی چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://khalbos.blogfa.com

سلام
خوبی
ممنون از لینک
کارت پایان خدمت هم گیرت میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد