مــــوســـــیـــــقــــی بـــــوشــــهـــــر

سلام بوشهر سلام بر اب و خاکت *** *** سلام بر عاشقون سینه چاکت

مــــوســـــیـــــقــــی بـــــوشــــهـــــر

سلام بوشهر سلام بر اب و خاکت *** *** سلام بر عاشقون سینه چاکت

مجوز مجوز

 

با سلام

ادم که حوصله تایپ نداشته باشه با عکس خبر میده

این عکسا رو هم ببینید

البته خبرش رو قبلا گفتم ولی انگار بازم گروه های پاپ با پاهای

بسته راه میرن

بازم مجوز اجرا و .......................................................

 

 *******  گروه موسیقی باربد  ********

 

 

خودم عکس گرفتم از پوسترشون

اعضای گروه

 

زمان اجرا

 

اینا هم انگاری اسپانسر بودن

و

 

نقطه چین هنوز ادامه دارد .....

 

نظرات 1 + ارسال نظر
کازو جبرینی شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام دوست عزیز
مرسی از اطلاعاتی که گذاشتی
من کنسرت گروه باربد رو رفتم
ضمنا اجرای آقای حیدریه هم دیدم
بزودی تمام نظراتم رو درباره این دو گروه برات میفرستم

من تو کار گروههای بوشهری یه مشکل بزرگ میبینم که اونم کاملا واست توضیح میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد