مــــوســـــیـــــقــــی بـــــوشــــهـــــر

سلام بوشهر سلام بر اب و خاکت *** *** سلام بر عاشقون سینه چاکت

مــــوســـــیـــــقــــی بـــــوشــــهـــــر

سلام بوشهر سلام بر اب و خاکت *** *** سلام بر عاشقون سینه چاکت

تشنه کامان

 

با سلام

نمیدونم از این البوم چی بگم 

حرکت خوبی بود

تا حالا این حرکت ها در بوشهر انجام نشده بود

اره . تک اهنگای زیادی ظبط شده بود اما کاست نه

حرکت حسینیه نمیشه ازش انتقاد خاصی کرد ولی :

 

*نوع صدا هایی که برای زیر صدا ها و در کل هارمونی استفاده شد

از ساختار و انتخاب هوشمندانه ای بهره میبرد .

*ریتم سازی و کنترپوان این اثر رو هم میشه تحسین کرد .

*انتخاب اشعار ردیف خاصی نداشت و هر کدام طرحی نو بود از

  هماهنگی  تمامی اهنگا  در کل کاست برخوردار نبود .

*تراک ها از تنوع سازی و صداهای متنوع بهره نمیبردند

همه جا دمام بود و نی و استرینگ و .....

میشد کارای دیگه هم کرد .

*کاست  کیفیت پخش قابل قبولی داشت همینطور

طراحی روی جلد و پوستر .

***************

من این کاست رو به عنوان یک اثر مطلوب میپزیرم

ولی ای کای بیشتر حال و هوای بوشهری بهش داده میشد

هر چه کمتر میرفت به سمت کارای کویتیپور و ..

به نظر من بهتر بود و حداقل در بوشهر مورد توجه تر واقع میشد .

شرمنده من نمیتونم لینک بدم اخه من زیادی به کپی رایت اهمیت میدم

اخه میدنم چه خرجی داره استودیو و اهنگ ساز و مسترینگ و ....

راستی من تنظیم کنندشو نمیشناختم

تا حالا اسمشو نشنیده بودم .نمیدونم با موسیقی بوشهر هم اشنایی داره یا نه ؟

شاید مشکل این بوده ...

ارزوی موفقیت میکنیم برای اقای حسین کشتکار

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ http://khalbos.blogfa.com

سلام
قشنگ و مفید بود استفاده کردیم

محمد(آرسا) دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ق.ظ http://www.jalbot.blogfa.com

افتخاری دگر برای موسیقی بوشهر
با گروه موسیقی نونوا به روزم منتظر حضور سبز شما هستم [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد